i´m free och jag är the happiest girl in the world(glad e jag i alla fall)!!!!!!!!!!!!:D

Idag ni så var sista dagen för att sätta betygen, så nu är all betygstress över! Äntligen kan jag börja koppla av och bara njuta av livet. Kanske försvinner min huvudvärk och alla min andra konstiga problem nu? Hoppas på det:D Jag är nöjd och extremt stolt över mig själv faktiskt. Nu känns det så himla skönt:D Bara en vecka kvar i skolan nu och det inte precis någon jobbig vecka. Ska bli skönt att sluta men ändå sorgligt. Att skiljas från allt och alla. Det här kommer ju  aldrig tillbaks igen. 

Ialla fall så är det juni och jag kom på idag att jag inte har slutat använda vantar än xD maha jag går fortfarande runt med mina tjocka tummvantar^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0