Lördag/söndag

HELLU! I lördags var jag i Linköping med familjen och Gelare and shoppade:D Köpte inte så mkt. Blev ett vitt vanligt linne från HM och en mintgrön tröja från Ginatricot. Inte ofta jag handlar från gina, men den här tröjan var jag tvungen att köpa för att för typ 2 år sedan fick jag en vision om en liknande tröja i en dröm. Jag trodde aldrig att jag skulle hitta en sådan, men när jag minst ana det så bara dök den upp där och på rea med! Liksom kan det bli bättre? Jag var i sjunde himlen!

maha Gelare och jag åkte bergodalbana i lördags, på en lång, smal grusväg med massa backar och svängar :D Asså det kicklades i magen xD

I söndags var jag and my family i våran stuga. Där ute i trädgården satt jag typ hela dagen^^

 

Så såg min helg ut i stora drag. En härligt kul helg xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0