Måndag, sun :D

Idag är det sommar, skönt^^ Har legat ute på gräsmattan i solen och läst, lyssnat på musik hela dagen typ. Fast så fort jag kommit på plats o ska sola, så försvinner solen:O Så det blir inte mycket sol för mig, fast är mamma ute så kommer den fram igen xD Funderar på att gå ut lite till och njuta nu när det väl är sommar, det är ju inte så ofta det är det^^

Förövrigt så vill jag bygga sandslott, så Emily när kan du va? Liksom vi måste åka till pingvinön och hälsa på pingvinen och myrorna! Mata kossor och dricka varm saft:D det här skriver jag på bdb med, så att du inte missar det! Det här är viktiga grejor. Vi ska gå catwalk på bryggan för att vi är bäst på det och dessutom ska vi grilla marsmhallows över sterainljus och hälla stearin på byxorna xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0