Mitt i en jordbävning sitter jag

Igår kväll när jag satt i min säng så kände jag hur det började skaka och det lät as mkt, typ som något expolderade eller att något väldigt stort, tung föll ner på marken utanför mitt hus. Men tydligen var det jordbävning. Fränt jag har varit med i en jordbävning^^

En liten läskig sak är att bara några dagar innan så pratade jag och Gelare om jordbävningar. Men vi sa att det kan ju inte hända i Sverige. O ja sedan visade det sig visst att vi hade fel. Lika dant var det när vi praoade. Gelare praoade på banken. Hon o jag skojade om att det skulel bli bankrån och föreberede henne för det, vi planerade hur hon skulle göra om det hände och så. Men vi sa ju det att det skulle ju aldrig hände då när hon praoar där. För hur stor e chansen att det sker just när hon praoar och på den banken? Dagen efter blev den rånad när hon praoade. Liksom Gelare och jag e farliga när vi håller på och pratar om sådana där saker som man verkligen inte tror kan hända än. Vi är magiska^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0