Onsdag, minigolf

Dagen har spenderats med Gelare xD Idag spelade vi minigolf, jag hatar minigolf! Det säger jag varje gång jag kör det. Men jag lyckas alltid glömma bort det tills nästa gång jag kör. Jag försöker väl inbilla mig att det kanske blir roligare den här gången. Det blir alldrig så, inte ens när det går bra för mig. Idag gick det super bra för mig! Jag fick hela 87 poäng och Gelare något på 50. Hm.......men jag tänker taktiskt! För nu har jag mycket lättare för att slå mitt bästa den här sommaren^^ Precis som min plan!

haha Gelare och jag körde eyetoy med:D Vi bowlade och jag fick till en riktigd hårding. Spelet hakade upp sig och det gnisllande ljudet från mitt snabba klot var kvar hela tiden i bakgrunden xD Maha jag äger^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0