sista tisdagen innan sommarlovet

Jag är förkyld! Jippy, det liksom kommer så lägligt. Några få dagar kvar, jag måste ju helt enkelt passa på att bli sjuk!

Igår hade vi klassensdag på kvällen. Vi var i skolan. Åt pizza  (jag åt kebabtallrik) och tittde på film. Filmen var sämst, eller kanske inte sämst men den var dålig. Så jag, Gelare och Louise gädde oss ut på änventyr i skolan när vi inte orkade med filmen mer^^

Idag var Gelare, jag och Louise i skolan ett tag. Kom vid halv 11 någon gång och gick runt och minglade lite xD Sedan gick vi till syslöjden. Jag blev inte klar med min kjol. Förvånad? Svar: "NEJ!" Maha den ser helt mobbad ut, borde ta kort på den^^ Det får mig att tänka klasströjorna. Min klass har oranga tröjor som det står alléanstalten på. Maha så himla fula att det blir riktigt coola eller i alla fall så är de det nu när massor har skrivit och kluddat på dom:D Min klasströja ska jag nog också ta kort på xD

Nya låten jag fastnat på nu som jag lyssnar på hela tiden och inte kan sluta lyssna på är: We Made You- Eminem
Damp jag får när det här händer jämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0