vimsiga sofia

Somnade vid 17:30 typ och vakande sedan vid 18:50. Då fick jag panik! För jag trodde klocka var tio i 7 och att det var vardag, så att jag hade försovit mig. Jag hoppade upp ur sängen och fick damp på mig sjäv för att jag somnat med smink o kläder på. Tv:n var också på så jag stängde av den. Sedan tänkte jag efter lite och då kom jag fram till att det inte var fredag utan lördag. För jag hade ju bloggat om fredagen redan. Så då blev jag super glad, för då kunde jag ju sova massor mer:D så jag gick och la mig igen. Sedan vid 19:30 ringde pappa och väckte mig. Jag fick damp för att han ringde. Han sa att det var mat och jag fattade ingenting. Då slog det mig. Det står ju 19:30 på klockan, det är ju kväll! Det fortfarande fredag.

Nu är jag sjukt trött och ska ta och sova snart. Det märks att jag är trött, eftersom jag är så knäpp och vimsig så det inte är sant. Men det var faktiskt riktigt läskigt att inte ha något grepp om tiden eller dagen. Det var som jag inte visste vart jag var:S

God natt alla, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0