Än så länge lever jag....intressantaste blogginlägget ever

Jao nu är snart fredagen slut och jag har överlevt än så länge, men det är knappt. Dagen började med att jag mådde sjukt illa och var spyfärdig hela tiden. Jag har även fått ont i halsen och håller på att bli snorig, jippy! Jag som älskar att vara förkyld:S Jag tog mig ändå till skolan för att jag ville bli av med nationella proven och skolsköterksa grejen. Fy vad hemsk min mage har varit idag!

Nationella proven i engelska gick ju som det gick. Först kunde jag verkligen inte koncentrera mig, kunde bara tänka på att jag inte ville spy, att jag inte fick spy! Fatta vad pinsamt det skulle va att spy i klassrummet mitt under ett prov med:S Men jag tog mig egenom proven.

Sedan blev det hälso grejsa mojsen och jao det gick faktiskt bra. Förutom att hon tog blodprov på mig när jag berättade om min huvudvärk jag jämt brukar ha. Men jag hade normal värde, så min huvudvärk beror inte på lågt blodvärde. Min huvudvärk är mysko...... Jao och när jag var där med så försökte jag fortfarande koncentrera mig på mitt illamående.

Sedan när jag väl kom hem och försökte tvinga i mig något att äta så blev det lite bättre. Inte lika mycket illamående, men istället ont i magen. Haha jao och så blev förkyldningen värre. Fy för att vara förkyld och bara blä!

Sedan var jag med Gelare och Louise:D då blev allt mycket bättre:P haha jao det här måste vara ett av mina intressantaste inlägg xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0