Gwah jag måste shoppa!!!!!!!!!!

A asså jag msåte shoppa o vad jag vill shoppa. Vet inte vad jag ska ta mig till, jag känner att jag verkligen måste shoppa. Det bara aaaaaaaaaaaaah! shoppa, shoppa! Jag vill ha skor, massa kläder och väska med!!!!HJÄLP jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag känner mig illa till mods asså jag måste shoppa! Men jag ska ju spara mina pengar, men nu har jag sparat tilläckligt mkt, nu kan jag inte hålla mig längre! fast tänk om jag bara kan hålla ut lite till....då kan jag ju köpa ännu mer sen. Jag gör så här, jag köper det met nödvändigaste för då har jag ändå shoppat o har nån liten ny grej, typ en mascara. Jag kan inte komma till stan förns på Lördag! O fy det här är inte kul! Jag känner mig helt besatt, jag har jätte shoppingsug nu.

Får försöka överleva, lycka till Sofia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0