haha jag smygbloggar så jag själv inte ska se xD

Jag har massa plugg att göra. Har prov i språkhistoria på trosdag och jag har knappt gjort hälften känns det som:S och jag måste även måla massa och skriva faktauppsattsen. Jag får inte sitta med datorn då och blogga för jag har inte tid med det. Men självklart så sitter jag med den ändå nu. Jag som har gätt mig bloggförbud tills jag gjort lite nytta. Jao så bra går det för mig och mitt bloggförbud. Blä på mig, nu måste jag måla. Asså jag jag som har så mkt at göra sitter och leker istälelt med picasa xD Fy jag får damp på mig själv. Jag fota massa roliga bilder så jag kan göra lite roligare collage och inte bara massa tråk, damp bilder på mig själv xD





Kommentarer
Postat av: sannie

ha en fin dag!

2009-03-18 @ 16:12:19
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Emma

Är du hundintresserad?

I hundbloggen skriver jag om framför allt lydnad, hjärngympa & vardagsliv. Kommentera gärna om det är nått speciellt du önskar att jag ska skriva mer om! :)

/ Emma

2009-03-18 @ 20:14:51
URL: http://hundbloggen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0