Maha jag är lat^^

Nu borde jag sitta och göra min faktauppsatts om Leornardo da vinci, men jag orkar inte, har liksom inte lust och då går det helt enkelt inte^^ Jag har faktiskt gjort lite på den:) Senare så är det Chuck i alla fall och det ska jag se:D Hm snart är det väl påsk? Typ vecka 15? I alla fall är det påsklov för mig då:D skönt, jag längtar verkligen dit. Jag behöver lov! Ska hitta på massa skojs då. Åka till göteborg kanske, hm jao de skulle vara kul de, att hälsa på kusinerna och farmor^^ Farmor= god mat, hm rätt så farligt de xD Fast jag vet inte vad jag ska göra på lovet än, hinner nog ångra mig några gånger, sådan är jag. Jag kan aldrig bestämma mig, bara ångrar mig hela tiden.

Nu gnäller visst Findus utanför min dörr, bäst jag går och öppnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0