No sleep for me

HJÄLP! de satt en enorm spindel på min kunde. Som tur var så var pappa vaken så han kunde ta bort den. Men den satt på min ena kudde! Nu kan jag inte använda den, den kanske har sprutat ut massa gift på kudden eller lagt massa ägg, så nu under natten komemr alla kläckas och mörda mig i sömnen. Oh fy! Har lagt en morgonrock över kudden, men den är gjord av fleece så om jag lägger huvudet på den så kommer mitt hår, ja vara helt elektriskt och spreta åt alla möjliga håll imorgon. Men hellre det än spindlar som tar över mitt huvud.

Observera att bilden inte är ifrån nu, den här spindeln som var på min kudde var större och fetare än den på bilden. Den på bilden bara hoppade på mig en gång när jag satt med min dator.


OMG vad är det med mitt rum? nu ser jag någon stor konstigt grön insekt på väggen! HJÄLP MIG! jag vill inte bo här längre. Jag kan ju inte döda den heller, det känns för fel. Jag kommer inte få en blund i natt då jag kommer behöva sitta och glo på den där insekten för att se att den inte hoppar på mig:S Mitt rum är inte någon regnskog! Jag har inte ens en levande växt i mitt rum, bara några döda. Aw snart börjar ju lost med, kommer missa hela det för att jag måste sitta o stirra på den där grönsaken, som inte är en grönsak utan en grön sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0