Project runway, drömyrket

Idag börjar ju project runway, hoppas verkligen jag orkar vara vaken så länge så jag kan se det. Annars spelar jag in det^^ Jag tycker det e så himla kul att se det, man får värsta inspirationen och vill själv designa massa kläder xD Fast jag antar att kläddesigner inte är något jobb för mig som suger på att sy, men jag kan ju i alla fall designa dom:D Haha ja det skulle vara kul att vara designer, men ack så svårt det är att bli det^^

Det är ändå inte dröm yrket för mig......mitt drömyrke är hockeyproffs xD maha jag suger på att åka skridskor men jag vill ändå bli hockeyproffs, annars om jag inte lyckas med det så kan jag ju alltid gifta mig med ett^^ Det är får bli min andra dröm de:D jao alla har vi väl våra drömmar och drömyrken? annars hade de ju inte varit så kul att leva, tänk att inte ha något att sträva efter eller liksom jao det skulle vara tomt utan drömmar. Man behöver drömmar, det tycker jag i alla fall och sedan vet jag inte vad ni tycker då^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0