Symaskiners hatobjekt number one

Maha på no:n så jobbar jag med Louise^^ idag gjorde vi badbomber och vara blev helt klart bäst, gröna xD Sedan berätta Gelare vad dom gjort på deras no lektion. Dom gjorde typ koppar och så kunde hela provröret sprängas eller något om man inte elda rätt eller något sånt. Det ska Louise och jag med göra någon gång och både hon och jag är livrädd för brännaren och allt som kan explodera, maha det kommer funka bäst för oss xD

Sedan hade vi ju textilslöjd med. Först gick allt så himla bra för mig för en gång skull. Allting blev som jag ville, till och med symaskinen. Och det råkade jag säga högt med, att allt gick jätte bra för mig och att det var jätte kul. Då precis efter det så fick min symaskin damp och allt blev fel. Super borring med syslöjd! Jag förstår mig inte på syslöjd. Jag kan absolut inte sy, jag vill ha träslöjd igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0