Torsdag och jag äger på biljard

Idag var det ju skolan som vanligt. På håltimmen så spelade jag, Louise och Gelare biljard xD maha asså jao kan ni tänka er hur de såg ut? VI har testat spela biljard en gång innan, då kanske vi körde varsin stöt och det var i 7:an. Haha jao men jag var jätte duktigt. En gång lyckades jag till och med få den vita bollen att hoppa över biljardbordet ner på golvet så att den rulla iväg, så vi fick skena efter den xD

Sedan var jag fotograf med^^ fota några lärare i mitt arbetslag när dom "spelade" bandy:D haha de var någon tävling som dom skulle vara med i......haha fräna var dom i alla fall xD

Nu måste jag plugga massa......fy vad tråkigt och lycka till Sofia med det^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0