Baklängespromenad

Idag har jag varit med Gelare och vi gick en baklängespromenad:D Haha ja man går balänges^^ Hur barnsligt som helst, men det är sådan jag är xD Det var kul, för då fick man se gamla, vanliga, tråkiga Åtvid på ett  helt nytt sätt:D

Sedan tittade vi på gamla filmer från när vi var små xD från våra semestrar ihop, när jag har följt med hennes famlij. Så himla kul vi hade då.  Särsklit solvik och göteborg för några år sedan. Så underbara minnen som kommer tillbaks och man vill bara tillbaka! Haha när jag var med henne till lysekil åt  vi mat på en brygga och då kom massor dykare upp ur vattnet och där satt vi och åt xD "Oh vad gott det luktar"......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0