Ingen blixt i min skalle

Haha när Gelare och jag skulle gå hem från skolan så åskadet och ösregnade...så vi vågade inte gå hem xD För vi ville inte att blixten skulle slå ner i oss & inte hade vi lust med att bli blöte heller^^ Så vi stannade kvar i skolan tills det slutade regna och åskan försvunnit. Då kunde jag sedan gå hem i lugn o ro,inte behöva oroa mig och ha panik för den där åskan^^ Maha okej jag vet att det inte är så stor chans att man blir träffad av blixten,men det är bättre o vara på den säkra sidan. För sådant där är en typisk sak som skulle kunna hända mig känns det som....Men nu är jag hemma eller jag har varit det i ett bra tag nu:D

Så himla skönt att ha ledigtnu i några dagar:) Fast jag måste väl ändå plugga, jag orkar inte ens tänka på hur mycket jag har att göra. Ångest gånger stress blandat med panik! blir det när jag rabblar upp för mig själv vad jag måste göra:S HJÄLP! Men äh det här kan jag klara........det är väl typ bara lite drygt hundra arbeten som jag måste göra som ska vara klara nästa vecka, kanske inte hundra men det är nog nära, ialla fall känns det som det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0