Måndag 11/05-2009

Haha jag höll på att skriva 2008 istället för 2009 på rubriken och när jag märkte det så utbrast jag skrattande: haha nej, nej, nej det är ju inte 2008! det är ju 2010 nu, hur kan man missa med två år? xD Hm.....jao sedan insåg jag att det inte var 2010 heller utan 2009^^ Är det bara jag som tror ibland att det är 2010? Det känns som det har varit 2009 jätte länge nu xD

Skolan idag som vanligt. Började brinna i en konteiner vid skolan så då stod vi där o glodde på våran håltimme när det brann och brandmänen försökte släcka den.....maha jätte kul typ xD

Nu måste jag plugga masser. Har nationella prov i fysik imorgon, jippy........:S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0