måndags shopping, slampleggings

Jao efter bara två timmars sömn är jag ganska trött nu. Efter skolan tog Gelare och jag bussen in till stan för shopping. Köpte dock inte så mkt idag. Köpte en tröja som jag antagligen ska ha till min avslutningsklänning. Köpte värmeskydd till håret, foundation och ansiktskräm^^

Hela dagen har jag gått runt med slampleggings! Ja asså jag hade ett hål i mina leggings jag hade idag, men som tur var lyckades jag för det mesta täcka över hålet med min tröja. det var tur att det inte blev gigantiskt, fast det höll ju på o bli större o större under dagen. Ja asså alla hål behöver ju inte vara slamphål, men mitt såg verkligen ut som ett slamphål. typ som att jag inte hade andra byxor så jag av tvungen att gå runt med trasiga leggings och sälja mig själv. Hm vilket verkligen inte är sant! Hoppas inte någon fick syn på slamphålet och trodde att jag var en:O

nationella prov imorgon, jippy! Nu ska jag snart sova, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0