Nu borde jag sova och drömma om hemliga rum med hemliga ingångar

Jao jag borde nog allt sova nu med tanke på hur min kropp mår och har mått den här veckan. Nu börjar dne verkligen strejka. Liksom kunde den inte hållit ut en vecka till?

Idag var det i alla fall skola som vanligt. Med matte prov och so prov. Louise är sjuk den stackaren, krya på dig Louise:)

 Efter skolan var jag med Gelare. Hon har massa hemliga rum i sitt hus som jag aldrig vetat om och vi har liksom varit bästisar i typ snart 9 år och jag har ju typ varit i hennes hus nästan varje dag i 9 år! Okej inte varje dag med det är ofta xD Jag vill med ha hemliga rum! Det ville jag alltid ha när jag var liten kommer jag ihåg, eller asså jag vill ju fortfarande det^^ Rum med massa hemliga ingångar, Oh jag vill ha! Jag försökte få pappa att göra det till min garderob han byggt till mig eftersom den är ganska så stor. Men naej han tyckte tydligen att jag var för stor för att ha en hemlig liten krypingång från mitt rum in till den. När jag ändå  bara kan öppna min dörr och vända mig åt höger precis, så är garderobs öppningen där. Men hur kul och spännande är det på en skala? När jag flyttar hemifrån så kommer det i alla fall vara ett krav (annars måste jag fixa det) att det ska finnas en hemlig dörr till ett rum, helst ett hemligt rum  också xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0