omringad av spindlar:S

Jag kan inte sova! Det är två stycken spindlar i mitt rum och jag kan bara inte glömma bort dom! Jag är rädd! För den största kan jag inte se, den har försvunnit. Men den måste vara kvar i rummet:S HJÄLP! snart kommer de atakera mig och äta upp mig. Jag kommer inte få en blund inatt, jippy! Jag kommer vara så utvilad och pigg imorgon. Imorgon är det lång dag med. Först lång skoldag och sedan ska Gelare och jag till stan:D Jag kommer gå runt som en zoombie. Vad ska jag ta mig till? jag kan inte mörda dom där stackars spindlarna heller och så är ju den största, läskigaste försvunnen:O Rolig natt jag har framför mig^^



Kommentarer
Postat av: Beckman

hej hopp :) hoppas du har haft en bra dag :)

kolla gärna in på min blogg me http://beckmansbruk.blogg.se är en kille som skriver om livet och vad som händer där mkt bilder och även dagens outfit :)

2009-05-25 @ 21:45:31
URL: http://beckmansbruk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0