Onsdag, fast jag tror att det är torsdag

Jao har varit i skolan som vanligt. Såg klart "pojken i randig pyjamas" på so:n. O jag bara visste att den skulle sluta så, fy men denvar bra fast inte lika bra som "mannen utan öde". Jag har fortfarnade inte kunnat släppa den filmen från mina tankar.

Igår efter skolan var jag med Gelare och vi agerade spioner xD maha ruligt var det! Sedan lekte vi med hennes urgulliga lilla kusin. Jag fick sjunga bäbä vita lamm och imse vimse spindel hela tiden^^ till slut lärde jag henne lille katt för att få lite mer varition xD

Nu måste jag plugga, jippy! Jag älskar att plugga, eller det där kanske inte var riktigt sant^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0