Slutkörd och än det inte över

Jag är helt slut! Jag orkar verkligen inte mer, min kropp säger ifrån och mina hjärna är överarbetad för länge, länge sedan. hela jag är trött, min kropp är tung och det känns som hela jag har träningsvärk utan att jag har tränat. Min kropp håller säkert på att brytas ner totalt så alla min muskler försvinner. det känns som det, för jag orkar knappt lyfta mina skolböcker längre! Jag är så slut och hela mitt huvud är på en helt annan planet, i ett annat solsystem! Inte ens en lång natt med massa sömn kan få mig pigg som en piggelin! Min kropp e fortfarnade trött efter jag sovit, hur många dagar måste man sova i sträck för att bli helt pigg?Det är en vecka kvar, en hel vecka! Snälla Sofia du måste hålla ut och kämpa med dina allra sista krafter, som du inte har! jag förstår hur det känns att vara med i robinson nu......

Ni kanske förstår varför jag inte bloggat, liskom jag orkade knappt fälla upp mindator här om dagen, Den var för tung!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0