Söndag, grattis mamma:)

Börjar med att säga grattis till min mamma på morsdag:)

Idag har jag varit och fikat hos min mormor och morfar. Tårta...mums! Sedan har jag flyttat alla min kläder från min gamla gaderob till min nya. Mycket kläder och jag använder inte ens hälften av allt, men ändå kan jag inte göra mig av med något, för tänk om jag sedan kommer behöva något som jag gjort mig av med. Min garderob är större nu, fast jag blev tvungen att ha kvar min gamla med, för allt fick ändå inte plats i den nya. Haha ja förut när jag hade min gamla så låg typ hälften av kläderna på golvet. Min nya garderob är mer walk in closet, fast inte så gigantisk som jag hade velat att den var. Men den duger och är 100043084230302 gr mycket bättre än min gamla^^

Nu tittar jag på gossipgirl:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0