Lördagen, rulig med bilder!

Lördagen, jag åkte in till stan köpte en kofta, foundation, hår mossue/värmeskydd:D

Sen på kvällen var jag hemma hos Gelare med henne och Louise;D Super ruligt, älskar människorna!<3
haha vi tittade på alla bilder som vi tog i måndags när vi var på Alex Schulman grejen xD Fatta vilka roliga bilder och än roligare blir dom när man e trött gr 9893277846327429!

Sedan kom Louise på en fortsättning till min låt "it´s a fire on the stage" Här kommer hela låten:

(ref) It´s a fire on the stage x3

(vers 1) The fire is on the stage x3

(ref) It´s a fire on the stage x3

(vers 2) The fire is on the roof x3

Ja jag tror det blev rätt text xD

Sofia måste sova snart, idag ska jag på körkurshandledargrejsamojs!

God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0