Tisdag, orkar orkar orkar inte!

Today har jag varit i skolan, igen.....Ja det e ju ganska så normalt det e därför jag alltid brukar gå dit. Jag vill ha en utbildning!

I alla fall så har det hänt något riktigt stort!!!!

Jag är med i Alex Schulmans blogg!:D En bild på publiken från igår och där sitter jag, Gelare och Louise längst fram! Maha det é riktigt coolt, det e ju sådant man bara kan drömma om xD Så titta in på hans blogg under inlägget Åtvidaberg tur och retur. Jag ser helt sjuk ut men det bryr jag mig inte om, jag é med i hans blogg!

Jag har massa som jag måste göra, jag orkar verkligen inte! Precis som vanligt alltså. Jag skulle bli riktigt förvånad om jag någon gång kände att jag orkade och hade lust till att plugga, då skulle jag nog ta mig fort till akuten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0