Lördag, Känns som söndag!

Lördag idag, headvärk!Jag måste plugga har liksom kemiprov på måndag, jag har typ intepluggat något än och det inte så lite vi har prov på heller!

Sedan får jag inte stanna här hemma för min syster. Hon fyller ju år imorgon så hon ska bjuda hit mamsa kompisar o då får inte jag vara hemma!?:O Liksom vem vill inte ha med mig på sitt kalas!? Jag kan ju sjunga för dom!:D Men de iden tyckte tydligen inte hon om så nu måstejag följa med mammi o pappi till stugan och sitta där o frysa ihjäl. Kanske kan plugga bättre där försäg eftersom där har jag ju inget annat som stör mig om inte nu samara i brunnen i källaren stör mig vill säga!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0