Lördag, pår iktigt

Ja idag är det lördag, antar att ni redan vet om det, bara jag som är lite efterbliven när det gäller att hålla reda på veckodagarna xD

I morrn morrn så fyller jag år, alltså för er som inte förstår mitt språk, i övermorgon.

Var i stan idag , köpte en super mysig, ljusrosa, stickad kofta!:D I love den! Hittade även en klänning som jag blev förälskad i men köpte den inte, jag måste ha den så jag får väl ta och köpa den nästa gång jag åker in till stan. Finns den inte kvar då så stryper jag mig själv, för den var verkligen perfekt!!!!!!!!!! Den passa perrfah till koftan jag köpte idag, varför köpte jag den inte idag?:O Nu ska jag gå och dränka mig själv medans jag funderar på vad jag tänkte när jag inte köpten den där klänningen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0