Lordag

Today har jag som sagt varit med Gelare och Louise, super ruligt!:D Gelare har fått sin nya mobil som är extremt fränig, cool och snygg xD En Nokia N97 tror jag den heter^^

Så idag har vi pysslat ganska så mkt den och lekt gossipgirl för den ser nästan ut som en sidekick som de har i gossipgirl, maha! xD Jag älskar tagentbordet! Vi har flumat och haft kul i alla fall, förstår om inte ni tycker det verkar så värst roligt men ni var ju inte där med de där roliga människorna som man absolut inte kan ha tråkigt med!xD

Imorgon ska Louise och jag fira Gelares 16-års dag med hennes familj och självklart henne^^ Hon blir ju 16 år på måndag!!! Lyckos henne som fortfarnade är 15! Snart ha rjag varit 16 i en månad, det känns som det är längre. Jag vill vara 15 igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0