No Gelare vi missade partyt! :O

Idag har jag inte fått mycket gjort och det betyder att jag har en miljon grejer att göra imorgon, jätte kul! Smartast i välrden pristet går definitivt till mig:D

Haha jag letade efter mitt kärlekshäfte som jag gjorde i 8:an, då hittade jag även massa andra arbeten från högstadiet xD Hittade min deckare som jag skrev i 9:an. Maha jag fick MVG på den! Piiiinsamast var när min lärare läste upp den för klassen, då dog jag typ!!!!! Hoppas ingen förstod att det var min.......

I alla fall det firades ju nere på torget ÅFF:s vinst. Gelare och jag tänkte gå dit men när vi kom på att vi skulle gå dit så var det försent, det var nästan slut då och om jag skulle ta mig ner dit så skulle alla redan ha hunnit gått hem. Så då tyckte vi inte att det var någon större ide^^ Men vi bestämde att nästa gång Åtvid går upp i allsvenskan så ska vi gå xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0