Onsdag, school- dag

Idag har det verkligen varit en hel dag i skolan. Gelare och jag skippade sovmorgonen och gick till skolan för att jobba på vårat ekosystem. Sedan efter skolan så stanade vi även kvar för att fortsätta. Nu är vi nästan klara med det, men återstår lite. Jag har sagt det förut och säger det igen, Gelares och mitt ekosystem äger och kommer bli det bästa som någon någonsin ahr skådat xD

Sedan gick vi hem till Gelare och fortsatte bla jobba med ekosystemet, ja arbetet tar aldrig slut liksom......

Hände en så himla rolig grej förut idag, börjar asgarva gr 9900294384788982110249 bara jag tänker på det xD Men det är secret vad det handlar om^^ Antar att bara Gelare och jag tycker att det är så roligt xD Kände att det var nödvändigt att ta med i bloggen men det är så jag själv ska minnas ju!

Nu måste jag träna på spanskaläxan, har inte gjort det än:S Det kommer gå bra för mig imorgon!

God natt, puss:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0