Fredag, 11 september

Today var jag i skolan och överlevde precis. Förkyld och det är så sjukt jobbigt, särskilt i skolan.

Måste fota den här veckan på saker i min vardag. Läskig systemkamera som jag säkerligen kommer ha sönder. Men jag tror det gått bra än så länge. Gelare och jag gick o tog lite fräna bilder förut i dag när vi hade estetisk. Det är i estetisk som vi håller på med det här. Maha!

Imorgon ska jag antagligen ta bussen in till stan, måste köpa ansiktskräm. Men jag får först och främst se hur jag mår imorgon. Jag behöver åka in till stan, därför kommer jag säkert må sämst imorgon.

Jag ska försöka börja lägga upp lite fler bilder........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0