Hm typiskt mig

Jag har räknat lite, lite matte nu....borde räkna mer men jag orkar verkligen inte mer nu! Jag borde göra klart naturkunskapsgrejen med och göra kemi grejen. Men nu sover jag typ och har inte tid för det. Jag borde ha gjort det lite tidigare idag. Idag när jag ändå inte haft för mig något speciellt borde jag ha passat på att göra allt det där, men nej då sitter jag och gör ingenting istället. Fy det är så typiskt mig och jag får damp på att jag aldrig lär mig! Nu har jag fortfarnade kvar allt det där, jag kunde ha varit klar nu och sluppit (heter det sluppit?) tänka på att jag har massor som jag måste göra. Gymnasiet skulle ju vara tiden för mig då jag tog tag i allt direkt. Det går inte så bra med den planen. Nu sitter jag dagen innan och gör sakerna, som vanligt. Men imorgon eller kanske nästa vecka så ska jag börja ta tag i saker och ting direkt. Göra läxor etc direkt när jag får dom!

Hm min svenskagrammatik är sämst idag. Haha seriöst allt blir konstigt, jag kan inte tänka. Mitt huvud är verkligen konstigt idag. Allt snurrar typ när jag rör huvudet idag. Det brukar bli så när jag skrattar, att jag blir yr o allt snurrar, maha xD Då blir man än mer skrattig! Jag kanske har en inbyggd hjärnskakning i mitt huvud?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0