Onsdag, en louise onsdag! :D

Skolan idag först som vanligt. Undrar hur mycket/ ofta jag skriver det egentligen? xD

I alla fall sedan after school lite senare så var jag med bästiga Louise:D Super extremigt kul hade vi! Haha vi gjorde lite crazy things som vanligt.

När vi gick promenix så hade vi luciatåg och så åkte vi kottar. Vi hade två kottar som skridskor, sådan humor har vi! xD  "Imse vimse harre (händerna vid öronen) Hoppade från tallegren (händerna som svans)"

Ja sedan har vi gjort massa mer, men det var en liten, liten sammanfattning av min dag^^

Imorgon ska jag vara med Gelare, suprise, suprise:D Maha ruligt! Vi måste fixa vårat ekosystem, teama "öknen". Det kommer bli bäst!

Hoppas ni haft en hel rulig dag, like me!:D

Nu är jag helt slut, god natt , puss=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0