Onsdag, mucho mucho

Det känns som jag har 908874862371263 grejer att göra, jag orkar inte! Mitt huvud är inte hemma idag eller typ hjärnan.

Today var det skolan som vanlitg. På engelskan var några estonier ( elever från någon skola i Estland) med på våran lektion. Så lektionen gick ut på prata med dom. Lärde mig estniska som var hur krånglit som helst, jag kommer inte ihåg något nu xD Så man kan nog kanske inte säga att jag lärde mig estniska trots allt^^

Gelare o jag överlevde datakunskapen. Fy så borring det är. Våran lärare behandlar mig och Gelare som om vi våre småbarn när han förklarar saker för oss xD

Nu måste jag plugga español........weeeeei!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0