Septembero

Today var jag först i skolan, sedan var jag med Gelare:D Maha kul! Vi hade tänkt vara duktiga o räkna matte, det hände aldrig. Vi kolla på film istället xD 

Imorgon åker Louise till Stockholm med sin klass för att titta på modevisning, jag är inte avundsjuk det minsta!( okej det är jag! Jag vill med på modevisning liksom!) Jaop jag skulle nog valt stylist, men natur kan ju också vara roligt, liksom spela schack o sådant:S Jag intala mig det i alla fall......

Ja men i alla fall förut när jag ska hem ifrån Gelare så såg vi typ välrdens största spindel! Okej inte världens största men av de största jag sett i Sverige. Den var verkligen gigantisk med hur tjocka ben o kropp som helst! Vi höll på att dö ett tag. Sedan när jag cyklade hem så såg jag en snigel som såg ut som en liten krokodil. Hm funderar på om det är någon som har spindlar och krokodiler hemma hos sig här i Åtvid och det är de som rymmt?:S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0