Sofia got problems!:o

Jag är redan trött på skolan, det har bara gått några få veckor. Jag har precis insett att jag valt fel linje med, tror jag. Jag vill nog inte gå NV, jag vill gå flygteknik/mekanisk. Fatta vad kul! Jag har läst om programmet för några olika skolor. det verkar så kul! Jag vill känna likadant när jag tänker på de kurser man läser på NV. Men nej, jag får bara ångest och blir uttråkad! Men jag antar att det är försent för att byta nu, fy! Det kanske går att börja på flyg till nästa år? Visst jag får gå ett extra är, men jag tror jag hellre gör det än går något som jag inte vill gå. Går jag ett år på NV så får jag lite extra utbildning med. Jag blir super smart! Kanske hinenr jag ändra mig med på ett år, så jag vill gå kvar på NV. Men just nu känns det inte som det. Just nu känner jag mig riktigt säker på att jag vill hålla på med flygplan i min framtid. Jag vill bli pilot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0