Söndag, 7 and1/2 dag left!

Maha ruligt igår! Böstis Gelare och jag åkte in till the city och shoppade. Köpte två par byxor, super nöjd, i alla fall just nu^^ Käkade china food, mums!

Sedan när vi kom hem så gick på ÅFF matchen. Självklart missade vi Åtvids mål, det gör vi liksom jämt. Tittar vi så gör de aldrig mål, så är det bara.

Tittade på finalen i kändisdjungeln. Jag tycker inte  om programmet, det är så dåligt så man måste kolla! Glad att Karl-Petter vann xD

Nu sitter jag och äter candy. Mår illa, måste spy snart så jag äter lite till godis liksom. Mina konstiga idér, det känns som att om jag äter mer candy så försvinner illamåendet:D 

Jag måste verkligen städa mitt rum, orkar inte! Måste städa, vill inte! Måste städa, gör det senare( alltså om ca 3 veckor) Nä men jag måste verkligen städa nu, får inte skjuta upp det mer nu!

One Tree Hill idag:D weeeei!

jag fyller år om 7,5 dagar. Snart får Sofia börja köra bil:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0