Torsdag, en torsdag

Uhw nu är Sofia trött. Måste läsa lite innan jag får sova, jag vill sova!

Skolan today som vanligt liksom. Sedan har jag varit här home och tagit massa bilder, för ni vet jag sparar ju allt till sista dagen och vi ska ju ha tagit 30 bilder tills imorgon. Så det blev ju jätte fina bilder nu när man tar dom så här i sista sekunden. Fy jag blir så arg på mig själv! Jag måste börja göra saker och ting lite tidigare än sista dagen. Jag får ju allt på en gång och det blir stressigt.

Imorgon är det fredag i alla fall, skönt det. Äntligen helg!:D Imorgon after school ska jag va med gelare, Maha vi ska fira att det är helg då! Jag hoppas att Barda börjar snart, Barda lover forever xD

God natt, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0