Trevliga helgen:D

Ja nu är jag hemma och har lyckats göra svenskaläx grej. hehe min helg har i alla fall varit riktigt rolig. Kul att träffa kusinerna o få umgås med dom, inte så ofta jag träffar dom.

I alla fall i fredags efter skolan så åkte pappi, jag och johanna först till Älvängen som ligger utanför Göteborg. för att min farbrors fru fyllde år så vi firade henne. Där var det massa folk and food. Jag hittade en tågbana så då var jag sysselsatt ett tag. Jag gjorde värsta fräna tåget med massa vagnar. Då kom en liten kille och snodde det från mig. Så då var det slut på den roliga leken. Maha!

Sen i lördags så åkte vi till Liserberg. Karin och Marie följde med oss då:) De är alltså mina kusiner^^ Det var sjukt kul xD Haha jag vet inte vad det är med mig och spinnrock, men så fort jag åker den lyckas jag alltid hamna bredvid någon trevlig kille. Maha igår var det någon dans elr norsk, så när han pratade med mig fattade jag ingenting förutom "hej" och "hej då" Jag bara satt där och låtsades förstå, nickade och log xD

Fy imorgon är det måndag igen= skolan= orkar inte! Föresten jag fyller år om typ 28 dagar eller imorgon är det 28 dagar kvar. Så om 4 veckor fyller jag 16, wihu jag ska köra bil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0