cykel torsdag

Today e det torsdag eller det var.

Nu har jag påsklov och tack så extremt mycket för det, jag behöver verkligen det!!!!!!!!!
Fast riktigt lov har jag inte än, Gelare och jag måste göra klart labraporten i morgon, fy vad jag hatar den där skiten!

Efter skolan lite senare så gick jag hem till Louise, very mucho fun:D Hon sminkade mig och hon e så himmla duktig den kvinnan! Fatta att hon inte ens har haft någon lektion i det än, hon kommer äga ut alla andra make up- artister ;D
Sedan så cyklade vi i mörkret på någon liten grusväg i en skog till en sjö. Det var riktigt kul, läskigt och håligt. Haha det var hål ibland i vägen och eftersom det var mörkt så man ju inte det xD  Vi blev även nästan attackerade av en fladermus. Ja asså det hände massa kul och det var så himmla fint att cykla där i mörkret, undrar hur det ser ut när det är ljust och man ser något förutom skuggor, åar och stjärnorna....... xD

Långfredagen kommer spenderas hos Gelare med jäla fisk, människa och räka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0