Kul helg

Oj jag har visst blivit sämst på att uppdatera xD skyller på att jag har massa att göra, inte orkar och ibland tror jag har skrivit något för att jag tänkte att jag gjorde det...

Ja men jag har i alla fall haft en hel kul helg med bästis Gelare! :D Fredags sov jag över hos henne, sedan på lördagen så åkte vi till stan för att shoppa lite. Hm vi han faktiskt bara med typ 4 olika affärer på typ 4 timmar xD Jag köpte i alla fall en tröja, foundation och hårmousse^^

Sedan direkt när vi kom hem så gick vi på fotboll (Åtvidaberg-  IFK Göteborg) med Louise och Elin. Ja sedan när vi kom hem därifrån så var det ju dags för att titta på Wildkidz, maha älskar wildkidz!

Det var lite från min helg:)

Annars har jag varit extremt duktig idag och typ skrivit hela min fysiklabb

Nu funderar jag på om jag ska fortsätta vara duktig och plugga eller om jag ska roa mig med något annat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0