Lost

Today e det lördag men jag tänker nog skriva om fredagen.

Första dagen på lovet spenderades med massa plugg hos Gelare. Väldigt kul, haha kul att umgås med Gelare men betydligt mindre kul att behöva göra den där biologigrejen!

Tittade på avsnittet av Lost förut som var i onsdags. Jag älskar Lost och att det e så stört, det verkar ingen annan göra xD Fast det kanske e för att jag har löst hela jäla serien nu, jag vet vad som e orsaken till allt och så^^ Nej jag har inte sett avsnitten som kommer eller läst om det någonstans utan jag har själv listat ut det. Mamma skrattade åt mig när jag berättade min teori:O Hm men vi får väl se vem som skrattar sist sen när det över! Kan säga att det är en ide som ingen annan har kommit med innan i alla fall. Jag känner mig smart och hoppas att det e så som jag tror nu, annars säger jag att jag bara skojade ;D Jag tänker inte berätta min teori här för då kan någon sno den och säga att de listade ut den:O

Nu ska smarta Sofia sova snart, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0