2010-08-23

Seriöst jag döööööööööööör! E så sjukt trött! Skulle kunna somna när som helst, mitt huvud försöker mörda mig med! Första dagen i skolan, hur ska jag orka resten av året?!:O

Ja idag började skolan och vad roligt att direkt börja med fysik och matte, liksom hjärnan älskar ju det och hänger med o lär sig jättemkt (elr inte...)!
Sedan hade jag och Gelare (alltså inte bara vi) skapandeverksamhet (vårat Individuellaval) med, fatta vad skönt! Vi fick måla en teckning,( en teckning!) med ett sommarmotiv. Seriöst fatta vad länge sedan det var man fick göra sådant, kändes som att man gick i lågstadiet igen (stor skillnad jfm med nv), jag älskart ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0