freeeeedag, en fredag

Today e det fredag, fast inte så länge till^^ I alla fall så har jag varit i skolan idag som vanligt. Efter skolan var jag tvungen att skriva en dum bokredovisning på engelska som skulle vara klar idag. Jag lånade (Gelare och jag smugglade ut dom för det fanns ingen biblotikarie där och vi är ju så smarta så vi vet hur man lyckas få ut dom utan att det börjar tjuta^^) boken i kanske måndags men smart som jag är så började jag typ inte läsa förns i onsdag och då passade jag även på att läsa ut hela boken på samma gång, haha det var bara 225 sidor eller nått xD Gossip girl bok med så det var kanske inte direkt någon utmaning men jag kunde ju inte hitta någon annan bok. Jag var ju tvungen att läsa ut den snabbt med eftersom jag lyckats skjuta fram det där väldigt länge.... Jag har i alla fall skrivit den där redovisningen och den blev katasrof men orkar inte bry mig!

Efter jag skrivit den där grejen så gick jag hem till Gelare:D <3 Vi pratade, dansade och nördade! ;)

Igår så var jag med Louise :)<3 Vi tittade efter fler sommarjobb och lite så^^

Imorgon så är det lördag och då blir det gymmet med Gelare även att jag är massa förkyld. Får ta det lite lugnare helt enkelt för jag måste träna i alla fall! Sen får jag se vad som hände efter det^^

Nu ska jag nog snart försöka sova eller så försöker jag hålla mig vaken till kl 01.35 då hockeyn börjar....nu blev det ju svårt! Jag vill se hockeyn ju, det e ju NewYork Rangers som spelar!! Men jag e så trött och kommer antagligen aldrig lyckas hålla mig vaken ända tills dess. Missar ju även os-invigningen då med "/ Måste allt vara på natten? Fast försäg brukar jag ju vara nattmännsika men jag får inte vända dygnet, då blir allt fel och fatta vad jobbigt! :O

p.s Gelare tror att det finns en blatte i mig eller i alla fall en gangster, haha xD


maha! jag e trött så det blir nog God natt nu, puss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0