Friday, Gelare and Louise ;D

Today e det fredag^^ Som alla andra vanliga vardagar så har jag varit i skolan. Gelare och jag lekte med kranium från olika människorgrejer på biologin och målade om bilder på förfäder till människan och tävlade om vem som skulle vara vem. Det slutade med att Gelare målade en drake som eldade upp mitt hoppande får, pingvin och flygande träd.

Senare efter skolan så var jag med de bästiga Gelare och Louise:D Dom e roliga eller nej de är sjukt extremt världsligt ruliga xD <3 Vi tittade på en film som var sämst och jag kan inte fatta att vi nästan slösade bort 3 timmar av våra liv som vi aldrig mer kommer få tillbaka på den där knäppa filmen!! :O Fast vi hade skojigt ändå! :D "Man ska inte fingra på en samurajs själ..."

Imorgon så ska jag till stan och till IKEA. Ska köpa lite nya möbler till mitt rum^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0