Matematica mojalux

Today e det måndag. Som vanligt har jag varit i skolan^^ Haha Gelare och jag kom frösent som vanligt till kemin och tydligen hade våran lärare blivit arg pga det xD Imorgon ska vi komma i tid! Fast vi kommer säkert försent imorgon med för vad vi än gör så kommer vi alltid försent, även om går en timme tidigare eller till och med är där en timme tidigare så skulle vi säkert komma försent. Det bara är så!
Sedan fick jag tillbaka mitt spanskaprov och jag e ganska så nöjd ändå. Fick ju MVG i alla fall:) Men jag blir så förbanad när jag glömmer saker som jag egentligen kan!

Nu måste jag plugga massor med massor matte, har prov imorgon:S Fy matteprov e något av det värsta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0