Monday som inte räknas som måndag

Today e det måndag! Det känns inte direkt som måndag, jag vet inte vilken dag det känns som. Det e nog ingen dag! Det e ju lov och då blir ju alla dagar helgdagar typ ;)

Idag vaknade jag i alla fall vid kl 6 och tittade på hockeymatchen. Det var en okej match förutom att det kändes som att Finland inte ens kämpade! Har Sverige missat något nu elr?! Vi kanske inte skulla vinna den här matchen! Ne det e alltid bra att vinna! :D

Sen så begav jag mig av till gymmet med Gelare. Följde med Gelare hem efter vi tränat och så kom Louise med :D
Vi tittade på "ett öga rött" och barnhemmet" Ja sedan så dansade vi massa och gangstra! ;)

Imorgon blir det gymmet med Gelare igen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0