Mount everest- avklarat!

Igår var det fredag^^

Efter skolan igår så gick jag hem till Louise:D Maha vi hade super kul! Först tittade vi på första säsongen, avsnitt ett av prison break. Jag har liksom aldrig sett det innan xD haha nu har jag det!

Senare på kvällen gick vi ut och klättrade upp för stora snöberg. Roligt fredagsnöje som bara vi kan komma på. När jag skulle klättra ner för det första snöberget så gick jag ner på andra sidan där vi inte gått och vi tänkte inte på att det var en halvmeter snö där som inte gick att gå på. Så rätt som det var så försvan mitt ben! xD Sedan gick vi till en fotbollsplan och den skulle vi ta oss över. Det var svårt att springa i en halvmeter snö men väldigt kul på ett stört sätt. Ja sedan frös vi typ ihjäl på vägen hem, fast konstigt att jag inte frös mer än vad jag gjorde. Hade bara på mig ett par leggings. Men jag hade mina super skor, det e nog tack vare dom! Sedan hände det en hel del fler grejer under vårat äventyr, maha! xD

När vi kom hem till Louise igen så var klockan ganska mycket så jag sovöver hos Louise:)

Ja det var lite ifrån fredagen det. Nu e det lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0