Äntligen fredag, skadad

Today känns det som jag bara har sprungit fram och tillbaka.

-Först gick jag till skolan, hade sovmorgon men Gelare och jag gick lite tidigare.Gelare och jag hamnade på en teater xD Den fula ankungen, jättebra :) Under teatern lyckades jag skära mig på ett papper under nageln på mitt ena finger. Panik! Det värsta jag vet är typ skärsår! Och fy blodet men det var lite tur i oturen då att det var under nageln för då såg jag typ inte blodet. Men däremot gör det fruktansvärt ont hela tiden nu! Som om det inte var nog med det så har jag lyckats få loss en flisa från min nagel som jag tror har fastnat i såret. Jippy!

-Efter det skyndade vi oss till kemin, vi kom bara 5 min sent och det brukar vi göra så inget ovanligt med det. Fattar inte hur vi alltid lyckas komma sent :O

-Efter kemin kl 11.40 slutade jag men smart som jag är hade jag glömmt valbalnketterna till inriktiningen och individuella- valet till år 2. Sista dagen att lämna in dom var ju självklart idag. Jag hade ju inte ens bestämt mig:S Så jag fick gå hem och hämta papprena och sedan gå hela vägen tillbaks till skolan.

-När jag kom tillbaka till skolan så var jag där ett litet tag och sedan när jag bestämt mig för vad jag skulle välja så gick Gelare och jag för att lämna lapparna.

-Efter det gick jag hem, eller först gick jag och köpte mig en Cesarsallad eftersom jag inte ätit lunch än.

-När jag sedan var hemma så var jag ju tvungen att göra en jäla bokanalys om romanen jag läst men det var inte direkt någon bokanalys. Jag skulle jämföra mig själv med huvudperson, roligt (not)! Det var inte det lättaste precis för det var massa frågor man var tvungen att ha med och blablabla.

-När jag äntligen var klar med den så gick jag hem till Gelare. Haha hon bor ju nästan vid skolan så då fick jag gå den där vägen igen.

- Hemma hos Gelare så tittade vi lite på Barda och sedan någon konstig miniserie som vi nu måste se fortsättningen på bara för att den var så konstig xD sedan kollade vi på let´s dance. Ja det var det vi han med. Den där svenskauppgiften (bokanalysen) tog ju upp nästan hela fredagen och hur kul e det på en skala egentligen? Inte kul alls! Vi var ju tvugna att göra den idag med för egentligen skulle vi gjort den på en lektion men sedan fick vi göra den hemma istället och tur e väl det för jag hade aldrig hunnit klart med den på bara en lektion! Tror nog nästan ingen skulle ha gjort det....


Nu e jag helt slut och ska sova. Imorgon blir det bla gymmet med Gelare och se Avatar utan 5 min i slutet, lyckat!
God natt, puss:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0